2012. okt. 11.

2012. évi Simon-Júdás vásár

Idén is megnéztem a vásárt.


A vásár eleje, délben.

Az utazásról külön bejegyzést írtam, mert olyan hosszú lett, hogy együtt már túl hosszú lenne.

Csodálatosan szép, napos idő volt ma, amikorra a kirándulást időzítettem. Délre értem a vásár helyszínére, ami még kicsit korai is volt, mert még sok árus nem is érkezett meg, illetve az áruk elrendezésével, kirámolásával volt elfoglalva.
Ezért látogató is kevés volt még, de legalább jól lehetett haladni, és egyszerre mind a két oldalt meg lehetett nézni.

Cserepek



A vásár "elején" kézművesek portékáit találjuk, bemutatók is vannak!

Két dedikáló író is volt, az egyik Moldova György, a másik Nagy Natália. Délben még nem fedezték fel őket.

Olvasókra várva

Még rendezkedni kell
 
Ahogy haladunk, látni, egyre többen vannak. Nézelődnek a különböző sátraknál, és mivel edédidő van, sokan esznek is.

Haladunk a vásárban tovább

A már ismert édességes sátrak egyike
Ilyen érdekességeket is láttam:

Bográcsok gulyásnak

Salgó tűzhelyek a husokhoz

Egy hatalmas sajttömb
Látkép, háttérben Esztergom:

A vásár vége ez már szinte

Vissza a Duna felé

Bejegyzés az utazásról Párkányba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése